Stage fright

emmm...korang ada stage fright tak?



aku ni nak present dlm kelas pun tak confident, lagilah memikirkan next week aku kena present kat conference! perrghh....aku sgtlah nervous...
kena present research proposal pun dah satu pengalaman yang mencabar semangat aku dah huhuhu..
dahlah assignments melambak, kena prepare slides utk presentation lagi...and seperti biasa keje2 rumah aku yang memang takde maid nak tolong buat...

lagilah sekrg ni anak aku umur setahun 7 bulan dah pandai merajuk bila tengok aku concentrate kat laptop...aduhaiiii gegirl mmg pandai merajuk..

cakap pasal stage fright ni, aku pun pelik camne lah masa sekolah dulu aku selalu masuk2 mcm pertandingan public speaking ehhh.....mmmm kalau nak angkat bakul jap; aku wakil syarahan kat sekolah sampai peringkat zon, bercerita dpt johan tu hehe...masuk berzanji tau, bersajak pun pernah hehe...public speaking byk jugak bla bla bla....wah ke mana lah semangat ku on stage dah pergi ekkkk.......flying with time kot..

sekarang ni aku dah ada talent lain dah ......huhuhu.....

Comments

Popular Posts